Pekongsian Mengenai Tip-Tip Penting, Kesihatan Diri, Info Jawatan Kosong, Pendidikan, Cara Hidup dan Pengalaman Hidup agar Memberi Asbab Kebaikan pada Semua
Nuffang Ads
Contact
Get link
Facebook
X
Pinterest
Email
Other Apps
Sebarang pertanyaan, kobolarasi dan persoalan boleh diajukan pada
Ramai sebenarnya tidak tahu yang kita boleh buat duit hanya dengan promosi barang. Iyaa. Hanya promosi barang. Tidak perlu layan pelanggan, tidak perlu post barang dan tidak perlu pening-pening. Nama dia affiliate Marketing. Kalau nak tau salah satu cara Blogger dapat duit ialah melalui affiliate Marketing ini. Mereka hanya promosi produk, orang beli dari link mereka dan mereka dapat komisen. Mudah bukan. 3 Platform Affiliate Popular di Malaysia Affiliate Marketing ni banyak, Lazada ada, zalora, involve Asia dan ACCESSTRADE. Post kali ini, saya nak share pasal ACCESSTRADE. ACCESSTRADEi ini platform affiliate yang terkenal di Malaysia selain involve Asia. Involve Asia , kalau nak daftar dengan mereka, payah sebab mereka sangat strict. Berbeza dengan ACCESSTRADE, beginner Blogger biasanya daftar di sini sebab tidak terlalu ketat. Kalau anda ada Facebook, Twitter atau instagram pon ada masih boleh daftar dengan platform ini. Tak rugi pon untuk mencuba. Daftar pon free. Sudah baca? Ca...
ACCESSTRADE merupakan salah satu platform affiliate Marketing yang terdapat di Malaysia. Bagi Blogger, affiliate memang sangat tidak asing lagi dari mereka. Inilah salah satu cara para Blogger mendapat duit. Affiliate Marketing ini, contohnya begini, anda Promosi produk, orang Klik dan beli melalui link anda, anda dapat komisen. Itulah dia affiliate. Kebiasaan Blogger akan review produk dan selitkan link affiliate mereka. Dari situ mereka peroleh komisen. Daftar segera >> Daftar ACCESSTRADE ACCESSTRADE ini sudah lama bertapak di Malaysia, tapi hanya para Blogger sahaja yang tahu. Kini ACCESSTRADE meluaskan lagi platform mereka untuk menarik orang ramai daftar dan jadi ejen affiliate mereka. Kalau anda ada Facebook, Twitter atau instgram, anda boleh jadi salah satu affiliate mereka. Para Blogger sudah semestinya memang boleh untuk jadi ejen affiliate. Selain ACCESSTRADE, platform affiliate lain, ada juga seperti involve Asia. Tapi Involve Asia ini strict. ...
Hari itu pihak kami dah berjanji untuk senaraikan kedai kedai aksesori motor di Shopee dan Lazada. Penilaian kami adalah berdasarkan rating yang diberi pengunjung dan juga preferred seller. Rata rata rating atas pada 95% di mana menunjukkan pembeli berpuas hati dengan kedai tersebut. Jadi, Boleh check out dekat sini. *pihak kami akan sentiasa update, jadi pastikan anda sentiasa ikut perkembangan posting kami. Shopee 1. Serdang Motorcycle Klik untuk lihat 2. Y Shop ( Kedai campur2) Klik untuk lihat 3. YS Shop (Kedai campur2) Klik untuk lihat 4. Moto Centaur Klik untuk lihat 5. Racer Shop Klik untuk lihat 6. Fe Project Klik untuk lihat 7. 99 Bike Shop Klik untuk lihat 8. FiveOnlineStore Klik untuk lihat 9. Moto Malaya Klik untuk lihat 10. SRT Motor Store Klik untuk lihat 11. GT Motor Klik untuk lihat Kami sediakan juga Page Page untuk rider Jangan lupa guna kod ...
Comments
Post a Comment