Nuffang Ads

Halo Telco - Pek Prabayar Super Jimat

Halo Telco merupakan satu Pek Prabayar Super Jimat yang sedang meningkat naik dalam kalangan rakyat Malaysia. Dengan menggunakan rangkaian Celcom, ia hampir meliputi keseluruhan semenanjung Malaysia serta kawasan di Sabah dan Sarawak. Antara yang paling menarik dalam pakej Halo Telco ialah data sosial yang unlimited. Jadi sekiranya anda seorang usahawan online yang sering menggunakan Facebook, Instagram dan WhatsApp untuk berniaga, anda boleh menggunakan Telco ini kerana hanya dengan RM 30 sahaja, anda boleh menjalankan bisnes anda dengan semaksimum mungkin kerana data yang unlimited. Bukankah berbaloi itu? 


Selain itu, pakej- pakej Prabayar ini juga mampu milik serta sangat sesuai untuk student-student melakukan kerja. Kelajuan telekom ini mampu di capai sehingga 150 Mbps. Dengan hanya RM 50 sahaja, anda boleh dapat unlimited data dan unlimited free call ke semua rangkaian. Bukan kah ini tidak merugikan kita? Mei 2020, Halo Telco telah menambah khairat kematian berjumlah RM 1200. Halo Telco juga ada Pakej Insurans Perlindungan Diri (PA) bernilai RM50,000. Jadi anda tidak perlu risau sekiranya ditimpa sesuatu kemalangan kerana anda ada cover.



Proses pendaftaran juga sangat mudah dan simple. Ia hanya memakan masa dalam 10 minit sahaja. Anda juga boleh kekal kan nombor lama atau pilih nombor baru dengan 4 Angka di belakang daripada pilihan anda. Tidak rugi bukan. Beralih lah kepada Halo Telco sekarang. Boleh dapatkan maklumat lanjut dan terkini Di sini

Boleh dapatkan di Shopee dan Lazada

Comments

Popular posts from this blog

Platfrom Affiliate Marketing Popular di Malaysia

Senarai Pilihan Seat RS150 V2

Pengalaman Dapat Pembiayaan Pendidikan Yayasan Angkasa Part 2