Nuffang Ads

Job Seeker - Cari Kerja Anda Di Sini

Kepada semua pencari-pencari kerja di luar sana, tahukah anda bahawa terdapat satu laman web mencari kerja di mana anda boleh memilih kerja yang anda ingin, tempat yang anda mahu dan gaji yang anda suka. Ya. Benar dan memang ada iaitu laman web Maukerja.my 


Laman web ini mengumpulkan pelbagai jawatan kosong terkini yang sentiasa dikemaskini dari masa ke masa. Hanya dengan mendaftar di sini, anda boleh memohon ratusan pekerjaan yang anda impikan. Untuk memohon pekerjaan di laman web ini, anda hanya perlu daftar dan juga letakkan resume anda. Senang majikan boleh terus tengok resume anda. 


Walaupun laman web ini terkenal, masih kurang yang mendaftar di laman web ini. Ini merupakan satu kerugian besar. Namun ia juga menjadi rezeki buat yang lain. Disebabkan kurang orang mendaftar dan memohon di sini, peratusan orang yang diterima bekerja di sini amat tinggi. Jadi jangan lepaskan peluang anda.

1. Nak daftar di Maukerja.my?? 

2. Klik pada register/login atau log masuk untuk melihat gaji.

3. Masukkan nombor telefon anda yang aktif dan pilih sama ada nak teruskan guna Facebook atau Google.


4. Selepas dah masukkan maklumat itu, pilih sama ada kod TAC anda dihantar melalui Whatsapp atau SMS.

5. Anda akan menerima kod TAC dan masukkan maklumat anda pada ruangan yang di minta.

Selepas anda sudah berjaya mendaftarkan diri anda, anda boleh meletakkan resume anda pada akaun anda. Ini amat penting kerana untuk mencari kerja zaman sekarang, anda sangat-sangat memerlukan resume

Tiada resume? Jangan risau. Belajar Buat Resume Percuma

Selepas anda sudah berjaya mendaftar dan meletakkan resume, anda boleh pilih sahaja kerja yang anda inginkan, gaji yang anda mahu dan tempat anda mahu bekerja. Mudahkan. Jadi jangan lepaskan peluang. 

Comments

Popular posts from this blog

Platfrom Affiliate Marketing Popular di Malaysia

Senarai Pilihan Seat RS150 V2

Pengalaman Dapat Pembiayaan Pendidikan Yayasan Angkasa Part 2