Nuffang Ads

Cara Buat Duit Online Dengan Promosi Kerja

Percayakah anda sekiranya saya beritahu bahawa terdapat satu cara mudah untuk mendapatkan duit hanya dengan berbekalkan Internet dan juga usaha. Ya. Memang ada. Sebelum itu, saya nak tegaskan perkara ini memang betul dan saya sendiri telah melakukannya. 

*Buat masa ini, adhance masih tergendala. Jadi tiada sebarang pendaftaran buat masa sekarang.*
#update11/12/2021-pendaftaran dibuka kembali 


Iaitu anda hanya perlu promosikan kerja kosong di Adhance



Apa itu Adhance? 

Adhance merupakan laman web mempromosikan kerja kosong di mana terdapat syarikat yang bernaung di bawahnya. Antara syarikat yang terkenal ialah Maukerja. Di Adhance, terdapat pelbagai kerja kosong yang ditawarkan untuk dipromosikan oleh kita. Dengan setiap permohonan, kita akan diberikan komisen yang telah ditetapkan. 


Komisennya juga amat menarik, setiap 10 permohonan pertama dengan kualiti yang baik, anda akan di upah RM 2 setiap permohonan. Bayangkanlah, anda boleh dapat RM 20 sahaja sekiranya anda promosikan satu pekerjaan sahaja. Bagaimana pula kalau anda promosikan 2 kerja? 4,7, dan 10 pekerjaan. Sudah tentu anda boleh hasilkan pendapatan yang lumayan juga. Sedikit sebanyak membantu pendapatan anda yang tidak seberapa itu. 


Ini bukti pendapatan saya. Saya kurang promosikan sebab saya masih belajar

Ini pendapatan orang yang lama dalam bidang ini

Percaya atau tidak. Iya. Memang benar. Anda hanya perlu promosi kan kerja kosong pada blog anda, Facebook anda ataupun mana-mana laman sosial yang anda miliki. Setiap kali ada orang memohon pekerjaan tersebut, anda akan diberikan komisen. Mudah bukan. 

Menarik bukan. Jom Daftar segera dan promosi kerja kosong untuk tambah pendapatan sampingan.


Untuk pendaftaran, anda hanya perlu masukkan nama, alamat Email, nombor telefon dan password yang anda mahukan. Untuk referral code, saya amat galakkan isi, sebab Adhance boleh tahu yang kita sangat berminat untuk bekerja dengan mereka. Jadi, mereka boleh membantu anda untuk mempromosikan pekerjaan. Kalau yang sudah automatik ada, jangan ubah apa-apa tapi kalau tiada, masukkan kod ini 34JO02CLK7924 . Kalau tak, rugilah, orang nak tolong, kita tolak. Oh ya. Pendaftaran juga percuma. Tiada modal diperlukan ya.

Tak tahu nak promosi macam mana? Lihat sini

#Komen untuk maklumat lanjut. Nanti saya update lagi berkaitan Adhance. Sentiasa follow untuk perkembangan terbaru.

Comments

Popular posts from this blog

Platfrom Affiliate Marketing Popular di Malaysia

Senarai Pilihan Seat RS150 V2

Pengalaman Dapat Pembiayaan Pendidikan Yayasan Angkasa Part 2