Nuffang Ads

Cara Promosi Kerja Kosong di Adhance

Seperti kita sudah sedia maklum bahawa Adhance merupakan satu laman web mempromosikan kerja kosong di Malaysia di mana setiap kali anda promosikan kerja, ada orang yang memohon kerja yang anda promosikan itu, anda akan diberikan komisen.

Tidak tahu Adhance? Baca di sini

Dalam post kali ini, saya akan berikan beberapa tips dan kaedah untuk anda promosikan kerja kosong di Adhance. 

1. Facebook 


Anda boleh gunakan Facebook memandangkan sudah ramai yang mempunyai akaun Facebook. Anda copy sahaja segala maklumat dan kriteria berkaitan kerja tersebut dan letakkan pada wall Facebook anda. Kalau anda mempunyai ramai kawan, lebih ramai yang akan melihat post anda tersebut. 

2. Facebook Group 

Anda juga boleh memilih untuk masuk pada group - group jawatan kosong dan promosikan kerja anda di situ. Lebih ramai orang dalam group tersebut, lebih cerah peluang anda untuk orang memohon pekerjaan tersebut. 

3. Twitter 



Twitter juga merupakan tempat terbaik untuk promosikan kerja kosong lebih - lebih lagi ramai anak muda yang mempunyai akaun Twitter. Jadi sudah tentu ramai yang tidak akan melepaskan peluang ini. 

4. Blog

Blog juga salah satu medium yang anda boleh promosikan kerja kosong. Buat satu blog yang khusus untuk mencari kerja. Sekarang sudah banyak blog-blog yang boleh dibuat secara percuma. Jadi tanpa modal juga anda boleh promosikan kerja kosong tersebut. 

Selain itu, anda boleh juga guna WhatsApp, Telegram, Youtube dan juga Lindeklin untuk promosikan kerja ini. 


Untuk membakar semangat anda boleh tengok pendapatan untuk 15 hari pertama dalam bulan ini. Ini baru sahaja separuh bulan pertama, belum lagi satu bulan. Memang tidak banyak tapi boleh lah membantu sedikit sebanyak kewangan anda.


Comments

Popular posts from this blog

Platfrom Affiliate Marketing Popular di Malaysia

Senarai Pilihan Seat RS150 V2

Pengalaman Dapat Pembiayaan Pendidikan Yayasan Angkasa Part 2